İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenecek ‘Blues on Blues’ etkinliği, 21 Şubat Cumartesi günü saat 19.30’da Konak İskelesi’nden hareket edecek Bergama Vapuru’nda yapılacak. Etkinlikte, sevilen gruplardan ‘The Old Ramblers’ sahne alacak. Etkinliğin biletleri bubilet.com.tr üzerinden satışa sunulacak. Online bilet alan katılımcılar, kendilerine SMS ile iletilecek bağlantı üzerinden QR kodlu biniş kartlarını oluşturarak gemiye giriş yapabilecek.
Körfez’de Blues rüzgârı
Paylaş
REKLAM ALANI
POPÜLER HABERLER

Kalça ve Diz Protezinde Robotik Cerrahi Yaygınlaşıyor
SuperMagazin
9 Haziran 2026

İş Yaşamının Başarılı Kadınları Bu Kez Sanat İçin Sahnedeydi
SuperMagazin
5 Haziran 2026

İzmir benim için ‘anne’ demek
SuperMagazin
4 Haziran 2026

6 ülke, 13 sanatçı
SuperMagazin
4 Haziran 2026

Can Bonomo rüzgarı
SuperMagazin
4 Haziran 2026

HOLLYWOOD’DAN UZAK DURUN
SuperMagazin
4 Haziran 2026
REKLAM ALANI
İlginizi Çekebilir

Kalça ve Diz Protezinde Robotik Cerrahi Yaygınlaşıyor
9 Haziran 2026

İş Yaşamının Başarılı Kadınları Bu Kez Sanat İçin Sahnedeydi
5 Haziran 2026

İzmir benim için ‘anne’ demek
4 Haziran 2026

6 ülke, 13 sanatçı
4 Haziran 2026

Can Bonomo rüzgarı
4 Haziran 2026

HOLLYWOOD’DAN UZAK DURUN
4 Haziran 2026

Siz hiç ay ışığında sıkılmış zeytinyağı tattınız mı?
4 Haziran 2026

Bırak güneş içeri girsin
4 Haziran 2026